Les padrines del camí


Volem retre homenatge a totes les padrines que acompanyaren aquest camí....

1- N'Antònia Garcies (de la Colònia a Capdepera). La més gran de totes amb 79 anys. Ens va omplir el carro d'històries de la seva avior, de pares i de padrins. Ens va acompanyar fins a Capdepera i li varen fugir tots els mals d'esquena.

2- Na Cata Deloshuertos (de la Colònia a Son Servera i de Binissalem a Sa Pobla). Fotògrafa i entusiasta del projecte que ha vengut al llarg del camí a mesura de les seves possibilitats.

3- Na Cati Soler (de Son Servera a Manacor i d'Ariany a Petra). Només baixar del carro em va vestir amb una gorra verda feta seva. Compartírem les seves vivències que l'han feta GRAN.


4- N'Aina Pont (de Son Servera a Sant Llorenç). Amiga de les Teresianes que, a més, ens va obrir casa seva i que ho ha fet tot per fer sentir-nos bé.

5- Na Margalida Servera (de Sant Llorenç a Manacor). La vàrem arreplegar pel camí quan ens havia vengut a animar. Va donar xetxera tot el camí al carreter.

6- Na Montse Miquel (de Manacor a Felanitx). Ens va acollir a casa seva, amb el seu home, En Llorenç, que ens va farcir de neules fetes seves.  Na Montse i jo hem descobert qui són els nostres mestres de la vida!

7- Na Maria (de Felanitx a Porreres). No record el seu llinatge perquè crec que no el me va dir. És carnissera d'ofici. Em donava les gràcies per haver compartit aquest camí. Me va dir: “Si el meu home ens veiés, estaria orgullós de mi”

8- Na Magdalena Mayol (de Porreres a Montuïri). Mestra impulsora de la primera l'escola pública de català de Montuïri. Somniadora i lluitador fins al moll de l'os.

9- Na Catalina Ballester (de Montuïri a Algaida). Amiga i companya d'altres viatges. També ha volgut ser-hi en aquest, el camí de la meva vida.

10- Na Maria Oliver (de Montuïri a Algaida): Amiga i entusiasta de la vida amb qui compartim moltes altres coses.

11- Na Magdalena Mesquida (d'Algaida a Binissalem): amiga, mare d'ex-alumnes i enamorada, com jo, de la Colònia de Sant Pere.

12- Na Pilar Oliver (d'Algaida a Sencelles): està superant un càncer i s'ha atrevit amb molta alegria a fer un tros de camí.

13- En Jaume Mulet (de Muro a Santa Margalida): va ser totalment improvitzat i va acceptar el meu convit.

14- Na Maria Riera (de Petra a Sant Joan): recordà temps antics quan ella anava en carro.

15- Na Catalina Salom (de Petra a Sant Joan): que compartirem les seves il·lusions. Va passar molt de gust de compartir el viatge.

16- Na Xesca Deià (de Sant Joan a Sineu): és padrina novella. Venia de Deià per poder acompanyar-nos en aquest trajecte. Segur que iniciarem d'altres projectes juntes.


GRÀCIES PADRINES! ENS VEUREM!


Agraïments:

Això no hagués estat possible si no hi hagués entre bastidors una gentada: Artà Solidari, la Comissió de Mobilització de l'Assemblea de docents, En Joan Peix (pel seu cartell), la Plataforma Crida, la FAPA, l'OCB, a la meva estimada secretària, Na Doly Ribas i al meu diari, Na Tonina Siquier.

A En Paco Llompart, el carreter, per tenir una egua tan extraordinària i un carruatge tan còmode.

A les meves mestres, que són les meves filles, la meva llum, que és la meva néta i al meu home que m'ha donat tot el seu suport. Gràcies per ser-hi.

FELICITACIÓ
Més recent Anterior

Formulari de contacte